Rozpoczęły się konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami m.st. Warszawy oraz zarządzenia Prezydenta do powyższej uchwały. Od 5 listopada projekty uchwały i zarządzenia są dostępne na stronie www.konsultacje.um.warszawa.pl a także w Centrum Komunikacji Społecznej przy ul. Senatorskiej 27 w godzinach pracy urzędu (poniedziałek-piątek). Konsultacje trwają do 16 grudnia 2012 r.


W tym czasie uwagi i wnioski można zgłaszać poprzez Warszawską Platformę Konsultacji Społecznych www.konsultacje.um.warszawa.pl, mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz w formie listownej do Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa.


W każdy wtorek (w godz. 10:00-12:00 w Centrum Komunikacji Społecznej) i czwartek (w godz. 17:00-19:00 w Warsztacie pl. Konstytucji 4) zapraszamy na punkt konsultacyjny, a także na spotkania konsultacyjne 4 grudnia (wtorek) o godz. 17.30 i 12 grudnia (środa) o godz. 18.00 w Warsztacie przy pl. Konstytucji 4.

Bardzo gorąco zachęcamy do zgłaszania uwag do projektu uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami m.st. Warszawy oraz zarządzenia wykonawczego do powyższej uchwały, a także prosimy o rozesłanie informacji o trwających konsultacjach do osób potencjalnie zainteresowanych tematem.