Od 22.04.2020 r. w Urzędzie Dzielnicy Wilanów realizowane będą wszystkie sprawy z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji pojazdów, praw jazdy i innych dokumentów komunikacyjnych. Warunkiem realizacji usługi będzie telefoniczne umówienie się na wizytę.
W pozostałym zakresie bezpośrednia obsługa klientów polegać będzie na przyjmowaniu pism i wniosków - pisma można składać w punkcie podawczym w WOM.
Jeśli jest to niezbędne dla realizacji sprawy, podejmowane będą także inne czynności wymagające kontaktu z klientem (np. podpisywanie i odbiór dokumentów, oględziny w terenie itp.).
Urząd Stanu Cywilnego w Wilanowie pozostaje zamknięty do odwołania.
Niemożliwe będzie dokonywanie płatności w kasach Urzędu – wyłącznie płatności przelewem lub inne formy płatności elektronicznej lub zdalnej.
W poniedziałki Urząd będzie czynny w godzinach 8-16.
Kontakt z Urzędem możliwy jest drogą mailową i telefoniczną. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronie www.wilanow.pl. Wszystkie informacje i dane kontaktowe dostępne są także pod numerem telefonu 19115.
Składanie pism wymagających podpisu możliwe jest drogą pocztową lub elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP (pismo musi być podpisane profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym).
Telefoniczne umawianie wizyt:
w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych – 22 44 35 085
w zakresie rejestracji pojazdów – 22 44 35 092
w zakresie praw jazdy – 22 44 35 088
Uprzejmie prosimy o punktualne przychodzenie do Urzędu na umówioną telefonicznie wizytę!