bp_logo_tryby.png

 

 

Informujemy, że wyniki weryfikacji wraz z uzasadnieniem zostaną ogłoszone 8 maja 2018 r. na stronie https://twojbudzet.um.warszawa.plTego dnia autorzy projektów otrzymają informację o wyniku weryfikacji zgłoszonych pomysłów. Jeśli autor pomysłu nie zgadza się z wynikiem weryfikacji, może się odwołać. Wniosek z prośbą o ponowną weryfikację należy złożyć do burmistrza dzielnicy, w której został zgłoszony pomysł. Można to zrobić do 12 maja 2018 r. Wniosek będzie rozpatrywany na posiedzeniu dzielnicowego Zespołu ds. budżetu partycypacyjnego w obecności burmistrza dzielnicy i pracownika, który dokonywał weryfikacji. Autor może zaprezentować swój wniosek na tym spotkaniu i uzasadnić, dlaczego uważa, że powinien zostać ponownie zweryfikowany. Jeżeli Zespół zaopiniuje wniosek pozytywnie, pomysł będzie ponownie sprawdzany, a ostateczny wynik weryfikacji zostanie ogłoszony najpóźniej 25 maja 2018 r. Projekty zweryfikowane pozytywnie zostaną poddane pod głosowanie mieszkańców.